7/10

Dagarna rusar förbi,
snart är denna veckan också slut..*L*

Uppe är jag,
vaken..ja..
men inte värst pigg!
Trots jag sovit mina "skönhetstimmar".
Och kallt är det ute!
(märkte det när jag skulle ut och hämta tidningen..)
Så idag blir det jacka, vantar och kanske en mössa!
(när jag ska ta mig från ytterdörren till bilen..ca 40 m..*L*)

Ska till dietisten i eftermiddag,
ska bli kul att träffa henne igen och 'se vad hon har att säga.
Och om hon har något tips mot trög mage!...

Nu blir det att s'tta fart!
Frukost först,
sen ska huliganerna bli klara för skolan...
inte alltid det lättaste!
Ena huliganen är iallafall uppe...

Linda


Kommentarer
Postat av: Monica J

Här är receptet på en bra röra mot förstoppning. Jag vet av erfarenhet,att den används den bla på sjukhus,och inom äldrevården..

"Rävlanda Blandning"

1dl kärnfria katrinplommon i små bitar

1dl russin

0,5 dl linfrö-hela eller krossade

0,5 dl vetekli

----Blötlägges i 0,5 liter vatten över natten.Kokas därefter 10minuter.Sist tillsätts 0,5 dl vetekli.

simsalabim! Drick eller ha på gröten/filen el likn.

2008-10-07 @ 08:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0