8/10

Nu ser jag fram emot några lediga dagar,
torsdag, fredag, lördag och söndag!
Och jag ska njuta av alla dagarna!
Och må lika bra som jag gör idag!

MeD en oanad energi när jag kom hem,
satte jag igång med att göra köttfärslimpor,
2 stycken,
så nu är middagen räddad till i morgon och jag kan njuta av dagen!
Huliganerna har studiedag då,
så det blir till att hitta på något kul med dem,
åka och bada kanske...

Stegen än så länge är 5883,
men då huliganerna tränar ikväll ska jag ut och gå!
Så 10000 steg är ingen match oidag!
(stegen igår blev 12735 )


Varför har man inte samma energi alla dagar?
Tänk att må som jag gör idag, alla dagar!
Är det vädret?
Eller vad är det som jag går igång på?...

Linda


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ibland spritter det i kroppen av en hel massa energi..och ibland bara tomt!



kramen

2008-10-08 @ 18:35:34
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0