10/9

De ringde från tandläkaren och berättade att jag skulle ta tabletterna 1 timme
innan.
Så jag och mannen körde dit och hämtade dem.
Stesolid, ska jag ta innan jag ska krypa upp i tandläkarstolen...
Vad jag är nervös!
Magen lever sitt eget liv och mina nerver ligger utanpå...
Jag är
rastlös...
nervös...
rädd...
och av alla dessa grejor blir man lite otrevlig också....
Vet egentligen inte vad jag är rädd för,
men rädd...
det är jag!

Och samtidigt som allt detta så är jag SÅÅÅ
trött!
Vill bara lägga mig ner och sova.

Jobbar med att försöka få i mig vatten idag...
har slarvat mycket med det under denna och förra veckan.
Och maten...
måste börja mäta upp min mat igen..
så jag vet att jag får i mig tillräckligt!
Det är en av de viktigaste sakerna...
funkar inte maten och drickat,
så funkar inget annat heller!
Och allt har ju funkat så bra efter operationen innan,
så nu gäller det bara att hitta dit igen!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0