10/9

Nu har jag tagit mina stesolid,
2 st 5 mg,
och jag antar att de snart börjar verka....
fortfarande nervös...
och fryser...
men det ska nog ordna sig..
Tur jag inte själv ska köra bilen dit!

Tänkte jag skulle höra med tandläkaren om jag kunde få ha min mp3 spelare på under tiden...
då slipper jag ju iallafall ljudet av tandläkare...
Vi får väl se...

Såg att det var snabb verkan på stesoliden..
 jag börjar känna mig lite "dissig".
Förhoppningsvis helt lugn när jag kommer dit.
MIna händer har nog aldrig varit så kalla som de är nu!

Jag har varit duktig med drickan och maten iallafall!
5 dl vatten och 2 dl jordgubbsfil har jag fått i mig!
Och om jag inte har helt fel blir det väl soppa resten av dagen...*L*

Nu ska jag fixa de sista sakerna innan vi åker,
(så jag inte glömmer hälften...)

Linda



Kommentarer
Postat av: Lina





Usch...hoppas att det går bra hos tandläkaren.

Själv brukar jag få dricka en fin liten vätska hos tandläkaren 20 min innan och skölja ned mde saft..

sen är jag go i hatten ett bra tag....haha.



Augusti 2007 bestämde jag mig för att ta tag i mina tänder...och slutade med 4 besök, flera lagningar och bara skrapandet av tandsten tog 2 omgångar och massa sprutor.



-brrrrrrrrrr-



håller handen



/ Kram

2008-09-10 @ 11:46:50
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: TT

Åh stackare,hoppas det går bra!

Min gamla tandläkare rekommenderade alltid att man skulle ha MP3:an med, eller en egen CD-skiva man ville höra.

2008-09-10 @ 13:14:47
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0