10/9

Soppan slank ner!
Och jag har vilat,
men blev väckt av läkaren som jag var hos igår,
(hon på akutinfektionen, ringde)
Hon undrade hur jag mådde,
om jag fortfarande var lika trött osv...
Hon hade fått en del prover och några av dem ville de
granska lite mer.
Jag berättade om min utdragna visdomstand,
och hon förstod att jag var trött och "vimsig"...
Så hon skulle återkomma i morgon,
då hon även fått svar på några andra prov.
Hmm...
och jag som trodde det bara var min visdomstand som spökat!
(önska sig kan man ju iallafall!)

Ikväll kommer mamma och kollar på fotbollen med mig och hulignerna,
och hon har fika med sig...
äppelkaka med vaniljsås!
MUMS!
Fast frågan är väl om jag kan äta det..*L*
Men tanken var god!
TACK MAMMA!

Nu ska jag krypa ner till lill-huliganen i soffan och mysa...
kolla på en film eller något..
(mao jag ska sova lite..*L*)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0