12/9

Vägningen idag slutade med ett plus!
"Hon" visar idag 70,9 kg.
Alltså plus o,6 kg sen förra fredagen.
Men trots allt minus 48,4 kg, allt som allt,
och det är bra!
Men det är aldrig kul med plus på vågen!
Andra gången jag upplever ett plus på vågen sen operatiopnen den 15/1.
Och man blir  lite nere...
Är det slut nu?
Men det är nu jag verkligen måste ta tag i motionen, maten och helheten,
min första viktresa har gått som på räls.

Vaknade med huvudvärk idag,
så jag tog ibumetin,
så nu känns det hyfsat bra.
Ska få i mig lite frukost nu...
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!

Upplever man samma känsla olika beroende på väder?
Eller vädret spelar ingen roll i ens "känsloliv"?

Linda


Kommentarer
Postat av: Fia

Shit har du nästan gått ner 50kg? =O Hur bar du dig åt? Jag skulle vilja tappa 10 minst!

2008-09-12 @ 09:32:58
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Ylva

Det där med vädret kan ha stor betydelse, jag blir riktigt nere om det varit gråmulet ett par dagar i sträck. Det beror verkligen på det märker jag, för så fort det blir sol blir jag glad igen =) Inte lätt nu på hösten...



Men annars vill jag säga att jag är imponerad av dej, verkligen. Och jag tror att du kommer trivas jättebra när du får börja träna igen!! Lycka till!

2008-09-12 @ 15:31:09
URL: http://fnurry.blogg.se/
Postat av: TT

Men du har ju inte mått bra så självklart har du inte kunnat motionera!!

Vädret spelar in, jättemycket, är det grått blir man grå inombords...

2008-09-12 @ 15:54:43
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Vicke

det viktiga är att du mår bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0