14/9

Idag har jag varit duktig,
plockat med massa kläder och till och med lagt ut en kläning på tradera!
(kommer fler, men jag lyckades inte få in bilder på traderas sida....)


Så lite duktig har jag varit!
Och utropspriset är bara 1 krona!
I storlek 40.
Undra om jag får göra smygreklam så här..*L*

Nu är det dags att börja på middagen,
köttfärs och fullkornsmakaroner,
ingen lyxmiddag men
funkar utmärkt som "fotbollsmat"!
Kompis M ochhennes Ludde kommer och hjälper oss äta upp maten,
Trevligt med besök!

Har druckit 8 dl vatten redan idag,
så vätskeintaget är det inget fel på!

Brukar ni handla saker på tradera?
Jag är fast i "träsket"...

Linda


Kommentarer
Postat av: TT

Oh ja, jag köper det mesta i pärlväg där och säljer lite kläder och sånt jag inte använder.

2008-09-14 @ 16:17:08
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Natteli

Jag har inte varit inne på tradera på ett tag nu men tidigare har jag varit lite smått beroende och köpt både det ena och det andra.. :) Köpte väldigt mkt kläder till sonen där när han var mindre.. Dom växer ju som ogräs plus att dom skitar ju ner sakerna.. Nu är det snart dax att köpa större kläder får se om jag vänder mig till tradera lr h&m.. :P

2008-09-14 @ 23:01:35
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0