16/9

Hemma efter en hård dags arbete..*L*
TITTAT PÅ HEM TILL GÅRDEN!
Och lite annat förstås....*L*

Kycklingsoppan jag åt till lunch var ingen höjdare,
då tyckte jag mer om svampsoppan coop säljer.
Och gissa vad!
 idag sålde de dem för 5 kronor...
(datumet går ut i morgon, men vad gör det när jag ska äta den till lunch i morgon)
Jag orkar äta ca 3/4 av soppan,
den är på 300 g,
så det måste ju vara godkänt!

Jag "klickade" hem en skinnjacka på tradera,
för bara 19 kroner.
En beige..
sitter perfekt!
(jag är traderaberoende....)
Så idag har jag gjort mitt klipp!
Har även köpt ett par svarta mocka skor till mannen,
för att han är så duktig med sin GI!
(har hört att man ska uppmuntra!)
Och de satt kanon, de också!
(plus att han blev lite längre..*L*)
Köpte även en vit blus för 15 kronor...
som är ursöt...
och den passade också!

Jag tycker det är så roligt med kläder nu,
jag kan köpa kläder i nästan vilken butik som helst,
och de passar!
Jag har blivit lite klädberoende också..*L*

Nu ska jag börja på middagen...
stekt nötytterlår och stekt potatis till mig och huliganerna.
Och mannen får nöja sig emd köttet och en bunke grönsaker.
Han har varit riktigt duktig,
inte tjuvat en gång..
(vad jag vet iallafall!)

Några planer inför kvällen?

Jag ska på föräldra möte i skolan!
Idag är det lill-huliganens tur...

Linda






Kommentarer
Postat av: Marre

Låter gott det där. Men ärligt så skulle jag nog föredra det din man får äta då. Potatis och pasta och ris är ändå inte min grej ;)

2008-09-16 @ 17:52:21
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0