16/9

Kan inte sova..
jädra kaffe!
Och hemska mig som inte hoppade över det!
Alltid likadant,
och jag lär mig ALDRIG!
Jag kommer vara en vandrande zombie i morgon!

Ska iväg och klippa mig direkt efter jobbet i morgon,
ska bli skönt att bli av med lite hår.
Och det är rätt slitet i topparna!
Sen tappar man ju en del efter operationen,
iallafall jag.
Duschsilen ser ut som om hunden duschat där..*L*
Men än så länge är jag inte flintskallig!

För mig är mitt hår en del av min kvinnlighet.
Undra om jag känt mig mindre kvinnlig om jag tappat jättemycket hår?

Lind
a

Kommentarer
Postat av: Karina

Hejsan!!

Long time no hear...

Har hejdlöst mycket i skolan nu... hinner inte med nåt annat. Men jag måste ta mig i kragen och faktiskt gå till det där gymmet som ligger alldeles invid skolan... Har ju gått upp 2 kg under sommaren... muttrar

Har du börjat tappa hår? Hur länge har du gjort det? Kolla över ditt vitaminintag!! Jag fick börja ta dubbla vitaminer och gör det fortfarande (både Mitt Val Kvinna och Enomdan) Håret kom tillbaka med en gång faktiskt. Jag tappade ju nästan allt som du kanske minns...

Ta hand om dig och grattis till din fina viktminskning!!!



Kram kram

2008-09-17 @ 06:50:01
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0