17/9

Huvudvärken har inte kommit tillbaka igen.
Och det är jag glad för!
Hoppas läkaren ringer om proverna idag,
annars får jag ta tag i det och ringa till dem!

Somnade inte förrän vid 01:00 inatt...
det är det där jädra Kaffets fel!
Och jag har blivit
(om det nu går)
ännu känsligare efter operationen!
Så nästa gång SKA jag tacka nej till kaffe!

Idag blir det banen och svampsoppa som följer med mig till jobbet,
GOTT!
Bananen mätar och det känns bra när klockan är 10,
sen äter jag lunchen vid 12:15,
så slipper jag köra hem på tom mage och slänga i mig något snabbt!
(och idag ska jag ju klippa mig, så jag är ju inte hemma förrän vid 15)

Jag känner fortfarnde av mitt låga blodtryck,
när jag reser mig upp från en stol/soffa så snurrar världen lite extra,
och jag får ta tag i något,
så det slutar snurra.
Det går över hyfsat fort,
men känns lite obehagligt.

Någon som vet något som gör så man får högre blodtryck?....
(har hört man ska salta maten extra, men ...)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0