18/9

Fick äntligen höra något från läkaren idag...
och jag har inte inbillat mig!
(var lite nervös ett tag)
Jag har ett virus som kommer från körtelfeber,
(har haft körtelfeber när jag var 15 år)
och det är inte smittsamt...
om jag inte får feber.
Då ska jag åka in  till sjukhuset direkt....
(mysko saker det finns)
Ska få en tid nästa vecka då jag ska in och ta fler prover,
samt kolla upp så en del prover har blivit bättre.
Mycket mer än så vet jag inte!
Men det var helt ok att åka på spa enligt läkaren!

Nu har jag tagit fram kläderna jag ska ha med mig i morgon,
men de hamnar inte i väskan förrän i morgon.
Tror jag har allt...
och lite till...
som vanligt!

Ska väga mig innan jag åker,
då det är min vägdag.
Tror jag ligger kvar på ungefär det samma som förra veckan.
Och det känns helt ok,
att hamna på en platå nu.

Har druckit kaffe ikväll igen...
(så länge varade den läxan..)
så det blir nog ingen sömn än på några timmar.
Får väl krypa ner i sängen och hoppas att John Blund kommer på besök!
Annars får jag leta upp en "kulig" film att somna till!

Vad brukar ni göra när ni inte kan somna?

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

När jag inte kan sova är TV:n min bästa vän!

2008-09-19 @ 09:07:55
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Somnar alltid som en gris med eller utan kaffe. Kan däremot vakna vid 3 och några timmar framåt. Då löser jag världsgåtor. Antingen somnar jag eller också inte. Så sover jag väl nästa natt då.

Helgen ägnas åt barnbarnpassning på lördagen.Ena föräldern är ute och "svirar".

2008-09-19 @ 09:37:29
Postat av: Lillaviola

VAd skönt att du äntligen fick ett svar...

Hoppas att din spahelg har varit bra.

Kram

2008-09-22 @ 07:56:59
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0