18/9

I morgon, imorgon...
då bär det av mot Halmstad och Tylösand spa!
Och jag längtar!

Fick tag på personalen inne på infektionen igår,
och de lovade de skulle ringa upp igen,
men ingen har ringt...
Så det blir väl till att ringa idag igen när jag kommer hem från jobbet...
(undra om de tycker jag är lite jobbig..*L*)
Jag känner mig betydligt bättre,
humöret på topp,
tröttheten bortblåst,
huvudvärken borta,
(har kommit någon gång, men försvunnit igen snabbt)
Fast "karusellåkandet" är kvar och dyker upp emellanåt...
men efter några varv så lugnar det sig igen.

Vad tycker ni...
Lever vi i ett ytligt samhälle?
Accepteras bara de som är som alla andra?
Är vi rädda för det annorlunda?

Linda

Kommentarer
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess

2008-09-18 @ 11:06:22
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Svar på frågorna:

Ja, tyvärr. Vi behöver bara se hur partiet sd ökar i medlemsantal.

2008-09-18 @ 14:06:48
Postat av: Mynta

Ja jag tycker vi lever i ett ytligt samhälle. Jag är inte som alla andra men känner mig accepterad ändå men visst har jag hört andra som kommit med gliringar iof men ja, det får ju stå för dem då.



Hoppas din helg blir bra. =)

2008-09-19 @ 16:31:10
URL: http://myntas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0