22/9

Dagen idag är en tråkig dag..
grå...
trist...
regn...
ja, riktigt höst väder!
Men inte ska jag deppa ihop för det!
Jag ska "bylta" på mig kläder och "trava" ut en runda och jaga lite steg...
(sen kommer jag frysa...)
Stegen än så länge
4193.
Och jag började dagen med en morgonpromenad...
ingen lång en..
men jag hann få upp pulsen lite.

Min vikt har stabiliserat sig lite nu,
har legat mellan 70,3-71,3 kg i tre veckor nu.
Men jag känner ingen panik över det,
för som det är nu trivs jag med mig själv.
Jag är mycket piggare och
betydligt gladare.
Livet leker helt enkelt,
och det är jag som är huvudpersonen i mitt liv,
inte min vikt!
Jag skäms inte för att säga det,
men jag vet att i dagens samhälle ska man inte vara nöjd.
(då är man en besserwisser eller något)
Men JAG är nöjd!

Linda

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Kul, jag med:) Lycka till:)!

2008-09-22 @ 17:40:19
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Dennis

Vad skönt att du känner dig nöjd, det är det viktigaste! :)

2008-09-22 @ 17:43:35
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0