22/9

Så...
 då ska vi se vad en ny vecka har att erbjuda!

Idag är det jobb...
fast bara mellan 08:30-13:30.
(som vanligt)
Och ikväll blir det att vara taxi här hemma.
Till alla som ska iväg på sina aktiviteter...
(tur man bara har två huliganer!)
Mannen ska ju jobba kväll,
så jag får byta yrkesroll till taxichaufför!

Jag är stolt över mig själv!
Jag klarade helgen utan några större dumpningar.
En fick jag däremot!
Och det var när jag köpte lösgodis....
jag åt några itar alldeles för snabbt!
Men efter lite vila var jag redo att spaa igen!

Har till och med varit på vinprovning i helgen.
Och om månens inverkan på det.
Vad tror ni om det?

Linda

Kommentarer
Postat av: Lottis

Kul att du haft det bra. Det där med lösgodis är farligt. Har också haft några lättare dumpningar av det. De är för små tror ja så det är för lätt att ta för många och då blir det för sött. Men gott är det ibland.

Ha en bra dag.

Kram Lottis

2008-09-22 @ 09:02:05
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0