23/9

Varit ute på en morgonpromenad idag också..
och idag fick hunden följa med också..
så gissa om det var glädje-skutt i morse här...

Jag ska ta mina operationsprover på fredag morgon..
(då är jag ändå ledig..)
så jag kan hem och äta min förmodligen då efterlängtade frukost..*L*

Huvudvärken sitter som ett spännband runt huvudet på mig..
så det är en tung morgon..
men det brukar ju ordna upp sig runt 10-tiden.
Får försöka dricka mer vatten..
drack 1,5 liter igår,
men tror det var för lite,
då jag vaknade med huvudvärk.

Känner ni av när ni har druckit för lite?

Linda

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, ja precis! :) Gillar verkligen hennes skor ^^



Ha det fint... :)

2008-09-23 @ 10:07:51
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Lisbeth

Nä, det gör jag inte. Jag brukar få "skällning" att jag dricker för lite(vilket jag vet att jag gör). Jag brukar säga att jag inte är törstig men jag vet att man ska dricka fast man inte är det.Ben/fötter kan svullna på mig och jag har läst att det kan bero på för litet intag av vatten. Så sätter det sig inte i huvudet så sätter det väl sig någon annanstans då!

2008-09-23 @ 14:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0