24/9

Idag blev det äntligen av att jag kom ut i skogen
för att plocka kantareller!
Men se...
idag hittade jag inte så mycket...
Fast jag hade iallafall tur med vädret!!

Så idag ligger jag bra till med stegen
8729!
Och snart ska jag upp till fotbollsplanen och spela
fotboll mot lill-huliganens lag...
(vi brukar göra det på deras sista träning..)
Och jag som har sådan vinnarskalle...
kommer förmodligen inte kunna gå i morgon..
Jag kanske ska tillägga att det är ett P8 vi ska möta..*L*
MEN MATCH SOM MATCH!
och så kommer jag samla in en massa steg också!
Nytta och nöje!
Kan det bli bättre?

Har ni lätt för att bjuda på er själva till era barn,
eller ni tycker mest det är pinsamt ?

Linda

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ha, ha, har alltid haft lätt att bjuda på mig själv; det har i så fall varit "barnen" som tyckt det vara pinsamt.

2008-09-24 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0