26/9

Så var det vägdag igen!
Och idag har jag ny toppnotering..
(eller säger man botten notering..*L*)
Vågen stannade på 70,1 kg!
Så minus 49,2 kg sen 25/12-07...
Bara 8 hg tills jag gått ner 50 kilo!
Och för mig är det stort!
Så min nästa belöning ligger inte på 70 kg utan på
69,3 kg!
Och då ska jag "köpa" ett presentkort på Tylösand
på 500 kronor.
Jag hade jättetrevligt när jag och kompis M var där förra helgen,
så jag tänker "samla" presentkort till mig och min man!
En riktig romantisk helg,
bara han och jag!
(och en massa god mat, gott vin och en massa behandlingar..*L*)
Tror att alla förhållande behöver "smörjas" upp då och då!
(fars dag presenten blir ju då självklart ett presentkort på Tylösand *L*)

Idag ska jag in och shoppa loss i Kristianstad med kompis E som kommit ner från Stockholm.
Det blir kina mat till lunch och en massa skitsnack..*L*
Och i morgon ska vi ut och "svänGa" de lurviga!
Ska bli kul att träffa henne,
vi har alltid så kul ihop!

Hur gör ni för att hålla ert förhållande vid "flammor"?

Linda


Kommentarer
Postat av: Elisabet

wow... det går kanoners för dig! hurrar



Hur man kan hålla flamman igång, mitt tips är att försöka se det man först hade och släppa alla problem och krav som byggs upp under åren.

Se personens inre istället för det yttre, för man förändras så mycket under åren, men förhoppningsvis är man den samme inuti ;)



Kram på dig

Elisabet

2008-09-26 @ 09:48:56
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Klokt talat, Elisabeth. Med åren brinner det faktiskt inte, mer ett pyrande. Man måste göra roliga saker ihop men även leva var sitt liv med olika intressen och umgänge. Och kanske gå efter devisen: " Man vet vad man har men inte vad man får."

2008-09-26 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0