2/9

Sovit hela dagen...
ätit 1 macka med lite kaviar på.
och den var god!
men en stund efter kom illamåendet igen...
som ett brev på posten..
(fast vår post kommer inte förrän vid 15:00)
Inte fått i mig så mycket vatten men jag jobbar på det..
(när jag är vaken..)

Har pratat med vårdcentralen men de menar på att jag ska söka där jag blev opererad...
(i Göteborg...)
och där gjorde de klart att det enbart var själva operationen de gjorde där..
resten skulle skötas via sjukhuset eller vårdcentralen...
men om det blev värre så ska jag återkomma...
(så i morgonbitti ringer jag till vårdcentralen igen...)
iallafall så de kollar mina järn värden och b12 värden.

Nu väntar sängen och mörkret i mitt härliga sovrum...

Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0