2/9

Igår var ingen rolig dag,
jag var yr..
(inte lite, utan hela världen snurrade)
illamående...
(kände att det var på väg upp, men inget kom, inte ens galla...)
och denna trötthet!
(jag sov så gott som hela dagen igår...)
och så fryser jag!
(men det är i och för sig inget jätteovanligt..)
Så det blev att vara hemma från jobbet igår,
även idag är jag hemma.
Fortfarande lite yr, illamåendet kommer ibland.
Ingen matlust.
Igår åt jag 2 dl jordgubbsfil och fick i mig lite vatten...
(ingen höjdardag...)
Idag lyckades jag få i mig ½ macka och lite vatten.
Får ge mig på det snart igen...
äter jag inget blir det ju bara värre.

Har försökt nå sjukhuset,
(de som skulle ringa upp mig förra veckan..)
men utan större framgång.
Men ska nu göra ett nytt försök,
så håll tummarna!

Linda


Kommentarer
Postat av: Helena Magnil

Eftersom jag gjort denna op. själv så har jag lite förslag som jag kanske kan hjälpa dig med. Skriv gärna till mig.

2008-09-02 @ 11:46:30
Postat av: lina

Men fyy =(. det kan vara allt från näringsbrist till vad som helst. Det borde de för sjutton kolla.Stackare, hoppas tt du får tag i dem och får det här kollat.



/Kraam

2008-09-02 @ 12:15:13
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0