30/9

Undra om det är så här att vara deprimerad?...
inte orka ta sig för något?
bara vilja glida med allting...

Men trots allt så känns det hyfsat,
jag går runt här hemma och "lullar" rundor...
Har hjälpt mannen att dra ner lite tapeter,
plockat undan lite i köket...

Gick bra med filen,
inte jätteont.
tänkte vi skulle ha varmrökt lax och kokt potatis till middag idag.
Har en hunger känsla i magen,
så det ska bli gott med middag om 1 timme..
Har fortfarande inte fått i mig så mycket vatten 1 dl,
så det är inte mycket att hänga i granen!

Har en trötthet som inte vill ge med sig helt,
känner mig lite flummig.
Men jag får ju iallafall behålla maten som jag äter,
hade jag inte gjort det,
så hade jag inte orkat någonting!
Och man ska ju uppskatta det lilla i livet,
har jag hört!..*L*

Vad hittar ni på för att muntra upp er själva sådana här dagar?

Linda

Kommentarer
Postat av: Monica J

Kroppen behöver vila, helt enkelt. Kanske har du gått på högvarv ett tag, alltid mycket omkring.? Huligander hit å dit till fotboll å annat, grubblerier kring huvudvärken, fixa å trixa. Du behöver nog bara vara... Läs en bra bok, ta ett fotbad, gå långa promenader m vovven... Sköt om dig. Kram/M

2008-09-30 @ 15:40:26
Postat av: Lisbeth

Lätt. Jag tänker på de 80% av jordens befolkning som jag inte tillhör. Jag tillhör ju den femtedel som är privilegierad i fråga om allt.

2008-10-01 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0