30/9

Åt god lax med kokt potais,morötter och broccoli..
och lite sås förstås!
Och det smakade smaskens...
MEN...
visst kom magknipet, värmen,tröttheten, frusenheten
och visst somnade jag efter 45 minuter.
Ska det vara så här nu?
Jag mår bra när jag inte äter..
(mellan måltiderna)
men när jag ätit så vet jag hur det slutar.
Vilken tur att jag tycker om mat,
annars vet i katten hur detta skulle slutat!
Tur jag ska in till doktorn på fredag!
Trots allt är operationen bland det bästa jag gjort i mitt liv,
så nu ska jag bara lära mig att leva med den!

Nu ska jag se om lite kaffe gör susen...
kanske en tur på min pilatesboll...
Kanske leta upp någon bra bok?
Några boktips hade gjort mig glad!

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

En bok som jag verkligen har fastnat för är Godnatt Mister Tom av Michelle Magorian. Den boken hadlar om hur det var att vara barn under andra världskriget. Riktigt bra fast den är gammal, så du kanske har läst den ?! Men det är mitt tips iaf!

2008-09-30 @ 20:59:38
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: mia

Du betyder mycket för mig med.

Sara har varit här med pengarna idag så vi kommer med dom anners så får du dom på lördag.

Hörs imorgon vännen.

Tusen kramar.

2008-09-30 @ 22:02:43
Postat av: Monica J

En författare som skriver småmysiga böcker att bara njuta av är Denise Rudberg....

2008-09-30 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0