3/9

Hemma igen,
men inte mycket klokare.
Läkaren konstaterade att jag hade lågt blodtryck..
(han undrade om jag åt mycket vitlök, för det kunde man få lågt blodtyck av...
jag som knappt ätit alls under tre dagar..)
och svamp på tungan.
(som jag skulle skölja bort med något medel han skrev ut)
Och så togs det en massa prover,
8 rör,
som jag skulle ringa och få besked på nästa vecka.
Blev jag sämre fick jag ta kontakt med dem igen.
Så nu är jag hemma igen,
och ska till att krypa ner i min säng.

Inget klokare, bara tröttare....

Linda


Kommentarer
Postat av: Rendi

Det finns en medecin som heter primperan mot illamående. den fungerar bra men man blir lite trött av den. fråga din läkare om den.

2008-09-03 @ 11:54:23
Postat av: Moi

Hoppas du mår bättre snart! Kramar!

2008-09-03 @ 15:53:39
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0