3/9

2 dl vatten och några avsnitt av
"Pistvakt"
är kanske vad jag behöver!
Huliganerna och mannen är på fotboll,
så jag har hela huset för mig själv...
(förutom vårt lilla monster)

Ska be mannen köpa lite ananas som jag kan knapra på ikväll,
det måste ju vara bättre än inget!

Jag har inte vågat ställa mig på vågen...
platån har nog lossnat igen..
men nu går jag inte ner på rätt sätt,
så det känns fel.
Nu gäller det att komma igång och äta och dricka som jag ska.
Ju längre det dröjer,
 ju jobbigare blir det.

Jag är glad för att så många bryr sig,
både släkt och vänner.
Hur hade jag klarat mig utan er?
TACK för att ni finns!
Och min man, tänk att han orkar stå ut med mig...
(fast det är väl det som kallas äkta kärlek)

Linda

Kommentarer
Postat av: Ninni

Lågt blodtryck inte konstigt att du var yr..men får man huvudvärka av det med??



Hoppas du kommer igång med normalt ätande igen.

Jag har kämpat hårt i snart två veckor och min våg har inte varit snäll har inte hänt ett skit!

Då blir man SUR!

Kramen

2008-09-03 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0