7/9

Idag blev det vinst för killarna,
så det var inga sura miner idag!

När jag kom hem så var det dags för mat,
rostat bröd med kräftstjärtar på.
Och en bit brieost på..
Var faktiskt riktigt gott!
Sen var det dags att sova...
och visst sov jag!
3 timmar...
men är jag pigg och utvilad för det?
NEJ!
Något lurt måste det vara med det här "trötteriet".
Reste mig upp och hela världen snurrade som en riktig "snurrkarusell"
(jag älskar karuseller, men inte den här!)
Efter ett tag så slutade det,
men rädd,
det blev jag!

Så nu är det snart dags för mat igen,
och jag har inte en aning om vad jag ska göra.
Mannen röstar så klart för "köbemad",
men vad har jag för glädje av det?
Jag nöjer mig med kräftstjärtarna som är kvar i kylskåpet...
Men jag får tänka lite på huliganerna också,
de måste ju få i sig något riktigt.
Kanske kan ringa till mamma och se om hon vill bjuda på mat ikväll?....

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0