7/9

Forfarande inget nytt på huvudvärksfronten..
den fanns där som ett paket på posten när jag vaknade.
Så nu har jag asat mig upp för att göra lite frukost och se om "paket"
försvinner under dagen!
Mannagrynsgröt med en liten klick äpplemos
står på menyn.

Har även ont i munnen,
fått någon sorts blåsor...
men det går ju mycket förkyldningar och så,
så det kanske är en helt vanlig förkyldning där.
Suck alla dessa krämpor...
Jag längtar tills de ger med sig!

Idag är det den store-huliganen som ska spela fotboll,
så det blir till att bylta på sig en massa kläder och paraply,
för att inte frysa allt för mycket!
Men som jag sagt innan...
Vad gör man inte för sina älskade hulöignaer?...

Linda

Kommentarer
Postat av: lina





Jag förstår dig såväl ang. dina krämpor, och man får faktiskt tjaffsa i sin egen blog ang det!

/Kram

2008-09-07 @ 12:49:00
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0