8/9

Inga större mirakel i natt heller!
Men jag ser en liten ljusglimt...
(känner mig lite piggare idag)

Har just pratat med vårdcentralen angående mina prover som togs förra veckan,
och de var bra.
Hb 127, sänkan 8 mm..
det enda som inte var riktigt bra var mitt prov på lymfocyterna..?..
och det ville sjuksköterskan inte gå närmare in på.
Så jag fick en telefontid på fredag mellan 8-9 hos en läkare,
som skulle förklara proverna och lymfocyterna.
Sen trodde sjuksköterskan att jag kanske rörde mig för lite,
och det var därför jag var så trött...
Berättade då att jag går 10000 steg om dagen annars,
hon tyckte jag skulle öka och se om det hjälpte...
kanske utöva någon annan aktivitet...
(hur nu det ska gå till när jag är så trött som jag är nu..)
Ja, ja..
nu väntar jag till fredag för att få en del svar.
Fast det var skönt att veta att jag inte lider av någon sorts brist tex järn eller b12.

Idag är lill-huliganen hemma från skolan,
feber, förkyldning och huvudvärk.
Så vi får ha lite mys hemma...
Tänkte vi skulle ha lite mellanmål nu!
(dags för det, magen kurrar...)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0