12/4

Har för tillfället inte så mycket att orda om,
men lite bilder kan jag bjuda på!...:)



Många av djuren har fått sina ungar...
så mysigt att strosa omkring i det härliga vädret!



Många som njöt av solen och dess värme...:)



Till och med lilla björnungen tittade ut...:)



För att inte tala om den stooora...:)

Och så såg jag ett hav med vitsippor!...
Så underbart!



Och sist men inte minst,
det lilla "bäet" som är så gulligt att jag skulle kunna äta upp det...:)



Så har min dag varit.
Hur har din sett ut?

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Okej. Ibland är det lättare att vara vuxen. Då slipper man massa prover i flera dagar. Men det är ju bara för mitt bästa. Hur lång tid tog det då innan du fick ditt datum för op:n? (eter första kontakten med läkaren) Jag hoppas verkligen att det kan bli i sommar. Eftersom jag kommer byta skola efter sommarlovet och vill gärna inte missa massa i skolan. Hur länge var du sjukkriven? De sa att det gick ganska fort efter testerna. Så hoppas kan man ju.. sen om de blir uppfyllda vet man aldrig.

Vi får se helt enkelt. Jag kommer hinna fråga massor då jag ska ligga i en säng hela dagen när det gör ett av testerna, fniss. Sjuksköterskorna kommer vara så trötta på mig! Men man vill ju veta så mycket som möjligt innan! Har du fått tillgång till en dietist innan op:n ? sorry om jag frågar för mycket !? Men jag är nyfiken och kan inte vänta tills på tisdag.

2009-04-12 @ 19:09:11
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: mia

man får inte äta bäää.

Mia

2009-04-12 @ 20:53:57
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.seom
Postat av: Mia

Vilka fina bilder :) Ha en skön dag i solen!

2009-04-13 @ 11:03:52
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0