13/4

I morgon börjar allvaret igen,
jag ska jobba!
men jag ser faktiskt fram emot, var ju ett tag sen!

Har börjat träna på Wii Fit igen,
30 minuter om dagen stärker nog min kropp.
Är inte ute efter att gå ner mycket mer i vikt,
men lite muskler nu hade int varit fel..:)
Får börja träna överkroppen riktigt om någon vecka,
så då är allt som vanligt igen.
Nu har jag börjat bli ett med min nya kropp,
för att inte tala om mina bröst.
I början var det mycket som kretsade kring dem,
jag tyckte de var stora,
jag hade ont....
mm..
men nu när jag inte har ont längre,
så känns de mer som mina.
Och kläderna sitter bra,
men det viktigaste av allt,
jag känner mig riktigt kvinnlig igen!

Hoppas alla haft en lika härlig påsk som jag!
(trots jag inte fick något påskägg...*L*)
Nu är jag på banan igen!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0