15/4

Inte mycket till bloggande..eller klagande i bloggen just nu..:)
livet leker och jag med det!

Uppe med tuppen..
(till och med lite tidigare.:)
och tränat en runda på Wii Fit,
tänkte jag skulle stärka mina stackars muskler som fått ta lite stryk under tiden
jag rasat i vikt.
Så nu är det underhållning av kroppen som gäller..:)

Thailland närmar sig...:),
men kanske det blir Egypten istället..:)
Kanske i December...
Jag ska åka själv med huliganerna så
om någon har tips...
Bring it on!

Frukost nästa...
Ni kan aldrig gissa vad det blir..:)
jooo...
alldeles riktigt
rågfraskuddar,
20 stycken till antalet,
och 1 dl lättmjölk att skölja ner med..:)

"Gör mot andra det du själv vill att de ska göra mot dig..".

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0