16/4

Blått kan jag skymta mellan allt det gråa på himmeln..
så jag hoppas på en skön dag idag också!

Wii:et har fått göra lön för mödan idag också..
så lite duktig har jag varit idag också..
trots den tidiga morgonen!..:)

Igår var första gången sen operationen som jag provade att ligga på mage,
känns fortfarande lite "knöligt",
men ingen smärta.
Trots detta så blev det ännu en natt på ryggen och sidan..:)

Nu ska det duschas och göras vid inför jobbet,
sen bär det av för att shoppa lunch och mellanmål.
Och vem vet..
jag kanske fortfarande är kompis med tiden..:)

I morgon ska jag kolla så vikten ligger kvar på någerlunda samma som sist!
Har ju blivit lite extra av allt under påsken,
men lite måste man få unna sig,
annars blir man knäpp!
(eller i mitt fall knäppare..:))

"Det finns ingen bättre spegel än en god vän"...

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0