17/4

Så är det äntligen helg!
Solen skiner och jag börjar känna mig lite normal igen..:)
Allt jag måste göra har jag samlat i en stoor trasselhärva och gömt bakom soffan..
(får förmodligen sota för det sen...
men just nu känns det som att jag behöver det!)

Ska börja helgen med att åka in till stan och träffa en kompis som är nere från Stockholm.
Vi ska sätta oss i solen på en uteservering och dela en flaska vin och
bara prata av oss!
Njuta både av sällskapet och vinet..:)

Så nu ska jag leta upp lite kläder jag kan ha på mig,
när jag nu ska sitta och "glassa" i solen..:)
Jeanskjol, t.shirt med tryck och svart kavaj...
japp, det funkar!

HUr ska ni fira att det blivit helg?...

Linda

Kommentarer
Postat av: mia

bara ta det lungt.

Men vi ses imorgon!!!

Mia

2009-04-17 @ 15:10:06
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.seom
Postat av: emmely

Plugga och vila blir det nog i helgen!

2009-04-17 @ 23:35:25
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0