17/4

Fortfarande lite sleten,
de stora bongotrummorna har party inne i huvudet...
tur det är helg snart,
behöver vila upp mig.
Stressa ner...
Gör jag inte det ,
så blir det bara värre...

Så nu håller jag tummarna för en fin och solig helg,
då jag bara kan njuta och "följa" strömmen!
Det behöver man då och då..:)

Huliganerna åt rostad macka till frukost,
och jag ville absolut smaka,
visst smakade jag..
och nu får jag stå för mitt misstag...
magen känns som en uppblåst ballong,
ont har den...
och bongotrummorna bongar på ännu mer...

Idag ligger jag absolut INTE före i mitt tidsschema...
utan en bra bit efter...
Men jag ska nu ta tag i mitt liv,
och ge mig ut i det soliga vädret!
(när jag fått på mig kläder..:))

Klockan halv två har jag helg!!!

Hur ser din fredag ut?

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Solen skiner och man blir extra glad=), jag och barnen ska ner till havet, 2 flugor i en smäll, utflykt och promenad hihi!



Kram!

2009-04-17 @ 10:10:50
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0