20/4

Tänk vad tiden går!
Det är redan den 20 april...
och tiden bara rinner iväg!
Veckorna går snabbt och måndag på måndag kommer..
(och går..:))

Solen skiner,
säkert inte så varmt,
men huvudsaken är att solen lyser upp min tillvaro.
Jag mår som bäst när jag får njuta av den..
både inne och ute...:)

Ska börja lite tidigare idag,
så det blir att skynda sig nu..:)
Men mina 20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk har jag redan fått i mig!
Och en runda träning på Wii Fit har jag också hunnit med!

Hur tillbringar ni era morgnar?

Linda

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, just nu är mina morgnar rätt lugna...

Men, en WiiFit skulle inte sitta helt fel, trots allt ;)

Må så grankott...

2009-04-20 @ 12:50:48
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: emmely

Jag går ut med hunden det första jag gör. Det är härligt tycker jag!

2009-04-20 @ 15:50:36
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0