22/4

Vaknade av en smärta i axlen...
jo, jag hade legat på armen och haft den i en väldigt obekväm ställning..:)
Inget trevligt sätt att vakna,
men vakna...
det gjorde jag!

Solen lyser in genom fönstret,
jag som hört att det skulle bli regn idag...
men jag är VÄLDIGT glad så länge solen vill infinna sig i närheten av mig!
Jag är i stort behov av ljuset,
kanske jag ska fundera på ljusterapi under årets allra mörkaste?...

Nu på morgonen blev det ingen Wii Fit träning..
utan jag tar det lugnt.
Ska cykla i eftermiddag,
och finns orken så blir det en runda på Wii:et också...)

Idag känns det som en turdag...
så jag ska skrapa min trisslott och hoppas på att bli ekonomiskt oberoende...
Vad säjs om det?...:)

Linda


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hur gick det med trisslotten? Är du ekonomiskt oberoende nu? L I så fall Grattis!

2009-04-22 @ 09:31:38
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0