30/4

I natt har jag haft en av mina berömda nätter då jag inte kunnat sova...
Får nog ta det lugnt idag...
huvudvärken är hemsk idag,
bultar och bankar som värsta Byggare Bob!
Och emellanåt kommer illamåendet , tex när jag reser mig upp...
För att inte tala om yrslen.
Kan detta vara kroppens sätt att tala om för mig att
slow down?!
Iså fall är det nog bäst jag tar mig i kragen och börjar lyssna på den...
Annars kommer den göra mig galen!

Väntans tider är snart slut i eftermiddag kommer mannen hem med
vår "nya" lilla ögonsten..:)
Och i morgon bär det av på en liten minisemester...:)
Hoppas bara inte kroppen ställer sig på tvären mot det också!...
(fast då kan jag inta horisontalläge och bara njuta av tiden och inte göra ett dugg!
och äta och dricka riktigt!)

Nu ska jag få liv i huliganerna och sen blir det frukost!
(frukosten kanske lugnar Byggare Bob lite...)

Alla tips mot huvudvärk emottages tacksamt!


Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0