3/4

Vaknade med förkyldningsblåsor på läppen..
kan det kanske vara Guds sätt att visa att optimism inte löser allt?...
Men det ger jag den i..
för jag har hört att optimister lever 7,5 år längre!
Så varför ska jag ge upp, när livet är så underbart!
På med anti och se glad ut....*L*

Åt 2 dl mannagrynsgröt till frukost idag,
mumsigt!
Och snart kommer kompis M och Ludde,
då ska vi ut i skogen och jaga påskris!
(och steg..)
Så nu måste jag hoppa ur "nattakläderna"!

Ännu en härlig dag står inför dörren!
Termometern visar...




Redan!
Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Godmorgon!

Visst är det underbart med värme och våren!

Själv så ska jag ta mig till trädgårdsmässan och hämta inspiration.

En dag som denna kan man tro på allt=)



Ha en underbar dag och helg.

Kram

2009-04-03 @ 09:43:16
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: emmely

Hej. Jag ska vara på huddinge den 14-15 april. Men eftersom vi ska vara där tidigt på morgonen åker vi dit den 13 april och sover över på hotell i två nätter. Fast jag ska ju vara fastande på morgonen båda dagarna, så det blir inget smarrig frukost!

2009-04-03 @ 12:48:39
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0