1/2

Ny månad...
tiden bara springer i väg....

Jag har sådan träningsvärk idag...
ljumskarna, ryggen, benen....
tjaa...
överallt gör det ont.
Sen att jag var ute och svängde på de lurviga igår...
gjorde ju inte saken bättre...
Men roligt hade jag!

Mitt vågsyndrom fick jag ge vika för i morse...
(trodde jag blivit av med det...)
vågen kallade och kallade på mig...
så jag kunde inte stå emot...
66,6 kg visade hon..
(japp, min våg är en hon)
Minus 1,9 kg sen fredags...
(kan det ha att göra med att jag slarvade med maten igår tro?...)

Frukost har jag ätit..
mina älskade rågfraskuddar och mjölk.
Men känner att det är dags för ett mellanmål nu...
kurr..kurr...

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Oj såg bilden på dig med nya frisyren, jättefint, men ser ut som en annan person, blir ju ofta så då man byter frisyr! Snyggt iaf! Kram!

2009-02-01 @ 13:43:49
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0