12/2

Ullared avklarat..*L*
Men vi shoppade inte så mycket!

Blir fortfarande så där hemskt yr emellanåt,
så det var tur jag hade vagnen att hålla mig i...
Det måste vara blodtrycket som sjunkit...
och det rejält!
Får ta det försiktigt med bubbelpoolen i eftermiddag...
så jag inte dimper i backen!

Här (på väg från Ullared till Tylösand)
skiner solen som bara den!
Och snö....
finns inte!
Utan riktigt vårväder...
(ja, förutom att det bara är 1 plusgrad ute!)

Lunch har vi hunnit med också...
jag åt pizza med fläskfile...
MUMS!
Beställde en barnpizza och åt 1/4..
sen åt käre maken resten..
(nästan!)
Så mätta och trätta längtar vi nu efter SPA hotellets alla sköna grejor...
bubbelpool, frukt, bastu, öl..(makens inflikande)...
och solarium..
jag behöver nog allt lite mer färg på mig!
Gå in på
www.tylosand.se
och se hur skönt vi har det!

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Åh, vad mysigt! Ha det så himla bra!!

2009-02-12 @ 20:27:06
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: mia

Ja det gör ont att halka i bubbelpoolen.



Mia

2009-02-12 @ 20:57:17
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0