12/2

Idag har jag inga som helst anmärkningar på John Blund och hans sätt
att sköta sitt jobb!
Tvärtom...*L*

Då jag blev liggandes i går,
så blev det inget packande...
men det fixade jag idag istället,
var uppe med tuppen..
och alla andra galningar som är uppe innan det ens börjat ljusna ute....
Nästan allt nerpackat..
och det jag glömt...
var för hoppningsvis inte SÅÅ viktigt!

Men det som måstse inköpas är en bikini....
det äger jag ingen som passar.
Och nakenbad på Tylösand är väl inte att tänka på!
Så innan incheckningen på hotellet,
ska vi åka en liiiten runda till Ullared!
(för att köpa 1 bikini..*L*)

Frukosten är nere i tarmarna
och jag är på g att fixa det sista...
Sen ÄNNTLIGGEN bär det av...
mot avslappningens mecka!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0