14/2

Sitter uppe men borde gå och sova,
då jag ska upp tidigt i morogn...
Lill.huliganen har fotbollscup och samlas 07:30...
okristlig tid enligt mig...
för jag måste ju upp och fixa mannagrynsgröt innan...

Åt pannacotta ikväll, och det utan dumping!
Trots all grädde den innehåller...
fast jag åt inte så mycket!
Gott var det!

Har som känt ett behov av lakrits och salt....
så 4 bitar gott och blandat salt har också slunkit ner...
Innan kunde jag äta mycket mer när jag var "sugen",
men nu är jag mer än nöjd efter 3-4 stycken.

I morgon är det vägdag..
det är den 15.. alltså 1 år och 1 månad sen jag gjorde operationen...
Tror kroppen hittat en vikt den trivs med...
pendlar mellan 65-69...
beroende vilken tid på månaden det är...
Men oftast ligger jag på 68...
så i morgon när jag skuttar upp för trappan...
/tidigt som attan..)
och in för "träffen" med min bästa kompis..
så hamnar vikten någonstans där...
(hoppas jag....)

Så John Blund....
NU är jag redo!

Linda

Kommentarer
Postat av: lina





Jo...jag vill bara inte uppleva den där smärtan igen ...fy fasen. Hade nog varit bättre o bara fått en gbp med titthål..haha..De har jag aldrig känt av för fem öre..bara det öppna snittet.



För övrigt har jag upptäckt att enbart fet mat eller efterrätt med bara fett klarar jag av..eller om jag bara äter sött. Men blandar man dem...dödsdumping. Ang. pannacotta. =)



/ Kram

2009-02-15 @ 18:14:57
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0