17/2

Ännu en fotbollsdag till ända!
Och jag är en slagen fotbollsmamma....
(men då jag hällt i mig en bunke kaffe, så lär jag inte somna på ett tag...)

Maten har inte varit så lockande för mig ikväll...
men fick i mig 1 dl jordgubbsfil nu...
Lax gjorde jag till kvällsmat,
men den gick inte ner..
utan står kvar i kylskåpet och väntar...

Har gjort en skinksallad till mig att ta med i morgon ,
då det är fotbollsdags igen!
Och laddat upp med annat smått och gott!
Ska ta ett kort på den i morgon när den är packad och klar!

Frusen är jag ikväll..
händer och fötter är som isbitar...
ska ta en lååång varm dusch så jag tinar...
sen en bra film...
och förhoppningsvis somna ikapp med den...
(fast är det en dålig film somnar jag nog snabbare...*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: lina



haha..ni verkar vara en ren sportfamilj som alltid är ute på vift. =)

2009-02-18 @ 13:48:29
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0