21/2

Blev ingen kinamat utan pizza...
inte riktigt lika bra..
åt en minibit,
och nu står den i kylskåpet här hemma.
Fast det knasiga är att när jag väl ätit min mini lilla bit,
så försvann allt suget efter godis!
Så under pokern åt jag morotsstavar, gurkstavar och blomkål i dippa!
Hur gott som helst!
(sådan dippa man har till chips, fast med naturell yoggi istället..)
Fast 1 glas coca cola slank ner...
(tycker fortfarande vanlig cola är för söt, då jag en period i mitt liv drack massor av cola light...)
Fast efter det blev jag som om jag stoppat in en ballong i magen...
och lite magknip fck jag allt...
så jag höll mig till mina grönsaksstavar!
Vinet skippade jag!
Och pokern gick åt skogen...*L*
Men kvällen var trevlig och jag ser fram emot nästa gång!

Jag har slarvat med min dricka,
tror det är därför huvudvärken är tillbaka...
så nu sitter jag här med 3 dl soda stream appear...
(sista kolsyran gick åt....
så det blir till att shoppa ny flaska idag..)

Magen börjar skrika efter frukost,
så det är bara att böja sig och trava iväg till köket,
och se vad jag kan tänkas hitta!
Kanske 20 rågfraskuddar?...*L*



Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0