23/2

Nu är jag
färdigtränad...
färdig duschad...
färdigäten...
JAPP HELT J..LA FÄRDIG!

Det var riktigt skönt att få träna,
få utlopp för allt,
bli svettig och få träningsvärk...
(som redan kommit krypande...)
Känna att jag gjort något,
kroppen fått jobba..
ja, ni fattar!...*L*
Nu ska jag bara fortsätta att behållla träningslusten,
inte tappa den.
Eller gömma undan den...
den ska vara framplockad hela tiden!

Ikväll åt jag 3 rostbiffs skivor, ½ advocado, 3 cocktailtomater och 2 msk gräddfil.
Lagom och jättegott.
Men nu törstar jag..
och vi har inte köpt någon kolsyra,
så jag kan inte göra min soda stream appear...
SUCK!

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Kan du skicka över lite träningslust till mej?

2009-02-23 @ 22:14:42
URL: http://tyratok.blogg.se.
Postat av: mie

Träningslusten smög sig till dig oxå, va bra, då kanske vi kan peppa varann då=).



Kram!

2009-02-24 @ 07:04:41
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0