24/2

Vet inte varifrån all min energi kommit,
men nu gör jag iallafall GI musli!
Hemmagjord...
har aldrig förr gjort det så det ska bli spännande att se om jag kan...
och framför allt om jag kan äta den,
utan att dumpa!
Så här blev det...



Jag är stolt idag!
Jag har varit duktig med maten och drickan!
Och det känns bra!
Till råga på allt så har ju som känt min träningslust kommit tillbaka!
(och inte bara den lusten...*L*)
Så jag är nöjd med min dag!

Och jag har blivit en "bingokärring"..
med andra ord ska jag till byns bingo ikväll igen,
och vem vet...
med min jättebra dag så kanske jag har tur också!..

Linda

Kommentarer
Postat av: mia

Kan ju hoppas det eftersom jag kommer att göra av med pengar.

Ha en bra kväll.

Mia

2009-02-24 @ 17:34:42
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0