25/2

Haft en bra dag...
inga problem med maten..
(fast dricka har jag inte fått i mig...)
Åt 1 mannafrutti...
2 dl äggnudlar med bacon och räkor...
på jobbet.
När jag kom hem tog jag ett mellanmål
bestående av min himmelska musli..*L*
½  dl och 1 dl mellanfilmjölk.
Som toppen på berget,
så hackade jag ner 2 rutor mörk 70% choklad i muslin...
Och det blev riktigt mumsigt det också...
Jag tror jag fått en ny last....
HEMMAGJORD MUSLI!
(undra om man kan blanda sin laster...
musli och ananas?..*L*)

Ikväll ska jag fortsätta "göda" min träningslust!
Vattengympa står på schemat!
Tyvärr är det inte uppvärmt i bassängen,
men jag hoppas jag klarar mig ändå!
(med uppvärmt menar jag förstås över 30 grader...)
Jag får röra på mig mera istället...*L*

Nu ska här hivas in vatten..
(mannen har köpt kolsyrepatron idag!..*L*)
Så nu är jag med på dricka fronton igen!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0