27/2

Uppe med tuppen...
(eller rättare sagt , John Blund hoppade över mig under sin jobberunda!)
Men jag känner mig hyfsat pigg ändå.

Idag är det min lediga fredag och jag ska åka in en runda till stan.
Äta frukost med en kompis som kommit ner från Stockhol m och ska vara här över helgen.
Och sen ska jag förstås besöka bokrean en runda till...*L*
Vem vet...
kanske blir en liten runda i klädaffärerna också...

Var det någon av er som såg plastikoperationer- före och efter på tv igår?
Där var en som gjort en bröstlyftning och en bröstförstoring...
men hon hade lagt in 700 ml per bröst...
och det blev ärrvävnad och infektioner..
hennes brösthud var papperstunn..
(det vanligaste implantatet de lägger in är 350 ml)
Såg groteskt ut...

NU är det dags för min 1 dl mellanfilmjölk och ½ dl hemmahjord musli!
och sen en dusch som gäller...
(så mina osovande timmar inte syns allt för mycket..*L*)
Där ser man vad som kan gå fel....

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Shopping va kul, o bokrean=).



Usch det programmet missade jag, däremot såg jag ett annat häromdan, en som tog bort "säcken" på magen..den som blir då man fött barn, men usch jag skulle inte våga!



Ha en trevlig helg nu med kompisen!



Kram!

2009-02-27 @ 15:53:16
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0