3/2

Idag är en sådan dag som jag gjort mig själv en otjänst....
och det får jag sota för nu!
Klockan är sju och jag ligger nedbäddad i sängen...
och jag är totalt slut!
Både i huvudet och i kroppen.
När ska jag lära mig att lyssna på mig själv och inte på alla andra....
Idag har jag blivit utsugen på all energi jag hade att ge idag...
Så nu ska jag ladda batterierna för morgondagen!

Vilken tur jag har en sådan man som älskar mig och gör vad han kan för mig!
Underlättar och stöttar mig dessa "nere" kvällar som dyker upp...
alla de dagarna jag gör mig själv otjänster!

Nää...
i morgon när jag vaknar sjunger fåglarna och jag med dem!

Linda

Kommentarer
Postat av: mia

Ledsen vännen.

Att jag ställt till det för dig,

men så glad att du finns.

Älskar dig vännen.

Hoppas du mår bättre imorgon.

Ring om det är något.

Många miljoner kramar.

2009-02-03 @ 22:13:19
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0