7/2

Idag har jag huvudvärken i schack!
Den ligger och gror,
men idag känns det bra!
Och aptiten kom tillbaka..
åt 2 dl mannagrynsgröt med lite socker och en massa kanel
till frukost.
Så nu är jag med igen!

Mannen tar huliganens handbollsträning,
så jag kan vara hemma och ta det lugnt.
Bara ligga och dra mig i soffan och
dra mig ifrån stressen.
Och tänka på mig själv....
(fram till i eftermiddag iallafall...)

I morgon ska storhuliganen äntligen ha sitt kalas för släkten...
(vi har ju varit sjuka från och till i 3 veckor nui...)
Jag har gjort det enklaste,
vi ska ha kaffe och kak kalas!
(inte så nyttigt, men det går ändå!)
Svärföräldrarna kommer och äter middag vid 1,
och det är precis lagom "stressigt".
Lagom med folk till middagen!
Sen kommer resten av tjocka släkten!

Nu ska jag börja med min ego-dag!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0