8/2

Dagen har gått i ett...
först negerbollbak,
sen middag med svärföräldrarna,
handbollsmatch nästa..
(och killarna tog sin första vinst i handbollen!!)
hem till gästerna,( kalas för storhuliganen och mannen)
och nu halvdäckad i soffan och kollar på Beck!

Maten funkat bra, (utan dumping, sen om maten varit särskilt nyttig..
är en helt annan sak..)
åt ca 2 dl kasslergratäng och 2 cocktailtomater till middag,
mellanmål kaffe....
mellanmål 1 negerbolle och 3/4 maräng/chokladkaka....
kvällsmat 1 ½ dl kasslergratäng...
Och en massa appear soda stream!

Fick en frågan vad jag tyckte var bästa respektive sämsta med min operation.
Det bästa är att jag inte längre har ont i mina vrister, knän och leder!
Jag kan gå och stå utan att behöva få svullna fötter och bli "sittandes" flera dagar med ont!
Det sämsta är min huvudvärk, om den nu har något med open att göra vet jag inte,
men jag har haft den från och till sen jag blev opererad i januari 2008.
Och som jag sagt innan skulle jag för allt i världen INTE vilja ha min operation ogjord!
Den är det mest egoistiska jag någonsin gjort!
Med facit i hand hade jag gjort den igen!
Denna operation är den enda bestående hjälp en sjukligt överviktig kan få!
Och jag hoppas att fler får den hjälpen jag fått!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0