9/2

Äntligen jobbat klart!
(fast särskilt jobbigt har det inte varit!...*L*)

Åt varmrök lax och grönsaker till lunch,
sen när jag kom hem så hade mannen middagen färdig..
panerad kycklingfile och hemmagjorda klyftpotatisar!
Riktigt gott blev det!
Så nu är jag mätt och belåten..
(för att inte tala om trött...)

Fick en tid till sjukhuset i Landskrona den 17/3...
Vet inte varför...
men en massa prover ska jag ta 1 vecka innan jag åker dit.
Tror det har att göra med min gastric by pas operation...
En studie hur vi gått ner i vikt kanske...
Och kolla så vi har normala bmi...
Ska inte träffa någon läkare där utan bara en sjuksköterska på kirurgen..
Får ta telefonen och ringa dem och se vad de har på hjärtat!

Snart bär det av till storhuliganens fotbollsträning...
Mycket kläder ska jag ha på mig,
bra skor...
vantar, mössa...
för att inte tala om långkalsonger...*L*
Till och med jag kan nog jaga ihop några steg under deras träningstid..*L*
Förena nytta med nöje!*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Hihi du ska till sjukhuset då jag fyller år=).

Jag har helt tappat fantasin då det gäller mat, och så ser man vad andra äter och tänker, jaa det kan jag göra någondag=). Men då har jag väl glömt det hehe..



Kram!

2009-02-09 @ 16:32:52
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0